fbpx

Blog

Zanurz się w naszej bibliotece wiedzy!

SP-Media Tworzenie stron www

4 e-marketingowe mity

Dziś przyjrzyjmy się mitom dotyczących promowania w Internecie. Nie zawsze to, co popularne, wychodzi na naszą korzyść. To, co dzieje się w Internecie, nie zawsze jest spójne z życiem codziennym. I właśnie to chcemy udowodnić, prezentując 4 mity. Zostań na chwilę, aby się o tym przekonać. „Zasięg = efekt” „Nie liczy się ilość, tylko jakość” Często spotykamy się z tzw. clickbaitowymi tytułami. Wyolbrzymione tytuły oraz sugestywne miniaturki zachęcają nas do kliknięcia […]

Czytaj dalej
SPM_3

5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy

Ostatnio przybliżyliśmy Wam zalety analityki marketingowej. Aby w pełni wykorzystać jej potencjał, warto posługiwać się dostępnymi na rynku narzędziami, które ułatwią analizę i wyciąganie syntetycznych wniosków. Dzisiaj przedstawimy Wam 5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy kampanii. 1. Google Analytics Chyba nikogo nie dziwi to, że na naszej liście znajduje się akurat to narzędzie? Jak w przypadku wielu produktów od Google, wygrywa ono swoją prostotą, intuicyjnym […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

O czym pamiętać tworząc wydarzenie na Facebooku?

Idzie lato, zaczynamy spędzać aktywniej czas, a coraz więcej firm, instytucji organizuje atrakcyjne eventy. Jak się przez nie przebić? Postanowiłam spisać Wam najważniejsze zasady, jakimi warto się kierować, tworząc wydarzenia na Facebooku, na które ludzie będą chcieli przychodzić, czy dołączyć online. Sprawdźmy razem, o czym pamiętać tworząc wydarzenie na Facebooku? Na początek… Zacznijmy od przemyślenia całego wydarzenia pod kątem: Lista pytań nie jest sprecyzowana konkretnie dla jednego […]

Czytaj dalej
KPI

8 przykładów wskaźników KPI w marketingu internetowym

KPI czyli kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators) to fundamenty, na których buduje się analitykę marketingową w przedsiębiorstwie. Mierniki te umożliwiają w czasie rzeczywistym kontrolowanie bieżących wyników, weryfikację planów i nadzorowanie potencjalnych zmian w celu osiągnięcia zamierzonych celów. Poniżej przedstawimy Wam 8 przykładów wskaźników KPI w marketingu internetowym, których wdrożenie powinniście rozważyć przy tworzeniu strategii marketingowej. Ustalenie mierzalnych, klarownych i istotnych wskaźników, które dzięki odpowiedniej przejrzystości […]

Czytaj dalej
Analityka

4 powody, dla których warto wdrożyć analitykę marketingową

Analityka marketingowa to często niedoceniana siostra kreatywnej części marketingu. Podczas tworzenia kampanii i budowania strategii wiele osób, szczególnie na początku swojej drogi w marketingu, skupia się jedynie na fragmentach związanych z inwencją twórczą i pobudzających wyobraźnię odbiorców. Zapominając o obszarze, który w sposób syntetyczny przedstawia nam to, co do tej pory osiągnęliśmy, w jakim miejscu jesteśmy aktualnie i gdzie możemy znaleźć się w przyszłości. Tak w wielkim skrócie opisać można analitykę marketingową. […]

Czytaj dalej
hosting

Hosting – co to jest i jaki wybrać?

Aby przejrzyście wyjaśnić słowo „hosting„, napiszę, że jest to wyodrębnione dla Ciebie miejsce dysku twardego, w którym możesz przechowywać swoje dane, takie jak zdjęcia, dokumenty, konta e-mail, czy wreszcie Twoją stronę. Tu ulokowane są wszystkie pliki odpowiedzialne za prawidłowe wyświetlanie witryny. Na jednym hostingu można postawić kilka stron www i dodatkowo możesz także utrzymywać swoją pocztę. Jeśli widzę, że moi Klienci nadal nie do końca rozumieją, to hosting porównuję […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

4 powody, dlaczego potrzebujesz Google Moja Firma

Z pewnością wiele razy zdarzyło Ci się szukać jakiejś firmy po wpisaniu ją w Google. Tylko, czy jeśli ktoś wpisze nazwę Twojej firmy to uda mu się ją znaleźć? Sprawdź 4 powody, dlaczego potrzebujesz darmowego konta Google Moja Firma! 1. Widoczność firmy. Wiesz ile razy mogła być taka sytuacja, że ktoś nie mógł twojego fanpage/sklepu na Facebooku, albo zrobił literówkę we wpisywaniu twojego adresu www i nie odnalazł Twojej firmy? Tego się nie dowiemy, ale zdecydowanie wiem […]

Czytaj dalej
prima aprillis

USUNĘLIŚMY STRONĘ WWW KLIENTOWI [ZOBACZ DLACZEGO]

Kinga usunęła stronę internetową naszemu klientowi, bo… …Przemek stworzył mu nową! 😎 Firma Ekover  świadczy usługi z zakresu doradztwa, sprzedaży, montażu i serwisu pomp ciepła, systemów klimatyzacji, systemów fotowoltaicznych wraz z magazynem energii oraz stacji ładowania pojazdów.  Stworzyliśmy dla nich zmodernizowaną stronę internetową z całkiem nową szatą graficzną. Na stronie znajdziecie takie zakładki jak: oferta, blog, realizacje, kontakt, o nas oraz ta najważniejsza – sklep. […]

Czytaj dalej