fbpx

Blog

Zanurz się w naszej bibliotece wiedzy!

Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach

Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach?

Wielkość wizytówki to jedno, ale ważniejszy jest efekt, jaki przynosi. Na etapie projektowania i druku warto pamiętać o kilku istotnych aspektach. Dzięki temu zyskasz pewność, że Twoja wizytówka przyniesie nowe okazje biznesowe i przyciągnie nowych klientów. Poznaj 5 kroków do skutecznej wizytówki! Czym są wizytówki i jakie mają zastosowanie? Ile razy słyszałeś „Dlaczego nie masz wizytówki?”. Niektórzy twierdzą, że nie są one potrzebne, że biznes się kręci i bez nich. Jednak wizytówka […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Dlaczego warto prowadzić bloga ? 

 Żyjemy w czasach, gdy wielu z nas chce dzielić się swoim życiem – tym, co robi, gdzie bywa, czym się zajmuje i wieloma innymi wydarzeniami. Jako firma chcemy za pośrednictwem bloga ukazać, jakie działania podejmujemy, aby osiągnąć sukces. W naszym blogu opisujemy wszystko, co uważamy za istotne do podzielenia się z Wami. W tym wpisie opowiemy, dlaczego warto prowadzić bloga.  Działasz dla innych Większość z nas zgodzi się, […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

10 elementów dobrej strony internetowej

Strona internetowa — dla jednych jest to elektroniczna wizytówka firmy, dla innych historia ich działalności. Wszystko, co na niej się znajduje, ma swój cel. Przeważnie chodzi o to, aby klient, odwiedzając stronę, chętnie ją przeglądał, widział wszystko jak na dłoni i w konsekwencji skorzystał z oferowanych usług. Zastanawiasz się pewnie, jakie elementy powinny się tam znaleźć, by przyciągnąć uwagę klienta? Zapraszam do przeczytania artykułu. Język korzyści Skup się […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

4 e-marketingowe mity

Dziś przyjrzyjmy się mitom dotyczących promowania w Internecie. Nie zawsze to, co popularne, wychodzi na naszą korzyść. To, co dzieje się w Internecie, nie zawsze jest spójne z życiem codziennym. I właśnie to chcemy udowodnić, prezentując 4 mity. Zostań na chwilę, aby się o tym przekonać. „Zasięg = efekt” „Nie liczy się ilość, tylko jakość” Często spotykamy się z tzw. clickbaitowymi tytułami. Wyolbrzymione tytuły oraz sugestywne miniaturki zachęcają nas do kliknięcia […]

Czytaj dalej
SPM_3

5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy

Ostatnio przybliżyliśmy Wam zalety analityki marketingowej. Aby w pełni wykorzystać jej potencjał, warto posługiwać się dostępnymi na rynku narzędziami, które ułatwią analizę i wyciąganie syntetycznych wniosków. Dzisiaj przedstawimy Wam 5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy kampanii. 1. Google Analytics Chyba nikogo nie dziwi to, że na naszej liście znajduje się akurat to narzędzie? Jak w przypadku wielu produktów od Google, wygrywa ono swoją prostotą, intuicyjnym […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

O czym pamiętać tworząc wydarzenie na Facebooku?

Idzie lato, zaczynamy spędzać aktywniej czas, a coraz więcej firm, instytucji organizuje atrakcyjne eventy. Jak się przez nie przebić? Postanowiłam spisać Wam najważniejsze zasady, jakimi warto się kierować, tworząc wydarzenia na Facebooku, na które ludzie będą chcieli przychodzić, czy dołączyć online. Sprawdźmy razem, o czym pamiętać tworząc wydarzenie na Facebooku? Na początek… Zacznijmy od przemyślenia całego wydarzenia pod kątem: Lista pytań nie jest sprecyzowana konkretnie dla jednego […]

Czytaj dalej
KPI

8 przykładów wskaźników KPI w marketingu internetowym

KPI czyli kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators) to fundamenty, na których buduje się analitykę marketingową w przedsiębiorstwie. Mierniki te umożliwiają w czasie rzeczywistym kontrolowanie bieżących wyników, weryfikację planów i nadzorowanie potencjalnych zmian w celu osiągnięcia zamierzonych celów. Poniżej przedstawimy Wam 8 przykładów wskaźników KPI w marketingu internetowym, których wdrożenie powinniście rozważyć przy tworzeniu strategii marketingowej. Ustalenie mierzalnych, klarownych i istotnych wskaźników, które dzięki odpowiedniej przejrzystości […]

Czytaj dalej