SP-Media Tworzenie stron www

Super Bowl 2023

12 lutego odbył się Super Bowl 2023. Kansas City Chiefs pokonali Philadelphia Eagles w Super Bowl LVII.

Jednak nie wszyscy skupiali się wyłącznie na meczu. Super Bowl to przecież także święto reklamy!

Tegoroczne reklamy oferowane były w cenach od 6 do 7 milionów dolarów za 30-sekundowy spot. Fox w tym roku osiągnął rekordowe przychody z ich sprzedaży.

Wśród reklamodawców tej nocy dominowały marki alkoholowe. Między innymi udział wzięli: Anheuser-Busch, Heineken, Diageo, Remy Martin oraz Molson Coors. Reklamowali się także producenci jedzenia, jak Doritos, M&Ms czy Planters. Studia filmowe, usługi strumieniowe, producenci samochodów i firmy technologiczne również nie pozostawały w tyle.

Zaskakująco zabrakło reklam firm kryptowalutowych, podczas gdy w poprzednim roku cztery takie firmy zainwestowały miliony w swoje spoty reklamowe.

Niedzielny mecz miał miejsce na State Farm Stadium w Glendale, w stanie Arizona. Gwiazdą wieczoru była Rihanna. Jej występ, zdaje się po raz pierwszy, nie był sponsorowany przez Pepsi. Zamiast tego, Apple przejęło patronat nad nim w ramach pięcioletniej współpracy z National Football League.

Wydarzenie mamy już za sobą, poniżej prezentujemy parę reklam, które miały tam swoją premierę.

1. Sam Adams: Jaśniejszy Boston

2. Bud Light: Trzymaj się

3. Pop Corners: Breaking Bad

https://www.youtube.com/watch?v=ZMlemd6U24Y

4. Crown Royal: Dave Grohl praktykuje Gratitude oraz wersję Canada

https://www.youtube.com/watch?v=ynwZaXRx9Lc&embeds_euri=https%3A%2F%2Ftheathletic.com%2F&feature=emb_logo

5. Crown Royal

6. Dunkin’ Donuts: Ben Affleck

7. Busch: Cold + Smooth Survival Skills (umiejętności przetrwania)

8. Michelob ULTRA: Dzień Nowych Członków

9. Blue Moon: Miller Lite vs. Coors Light

Jeśli podobają Ci się artykuły ze spotami reklamowymi? Mamy ich więcej dla Ciebie!

SP-Media Tworzenie stron www
SP-Media Tworzenie stron www

MARKETINGOWY PRZEWODNIK PRZEDSIĘBIORCY

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jakie sekrety skrywają się za sukcesem w dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu?

A może czujesz, że działania w social media to dla Ciebie nieznany i potencjalnie niewykorzystany obszar, który mógłby znacząco wpłynąć na rozwój Twojej firmy?

Nasz newsletter ma na celu odpowiedzieć na te pytania i dostarczyć Ci najświeższych, wartościowych informacji w tej dziedzinie.

    Napisz do nas