fbpx

Blog

Zobacz naszą skarbnicę wiedzy :)

SP-Media Tworzenie stron www

Google Analytics 4 – Jak przejść na GA4 ?

Google Analytics 4 (w skrócie GA4) to nowe narzędzie analityczne, które jest, zastępcom Universal  Analytics. GA4 pojawiło się, jako odpowiedz, na zmieniającą się rzeczywistość internetową, oraz myśleniu o własnym biznesie.  Od 1 lipca 2023 Google Analytics będzie jedyną  oficjalną wersją.  1. Jak sobie poradzić ze zmianą?  2. Dlaczego trzeba przejść na Google Analytics 4 ? 3. W jaki sposób Google Analytics potrafi zidentyfikować jednego użytkownika ? […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

UX i UI na stronie internetowej 

Najczęściej używane skróty w sieci — UX i UI. Bez nich projektowanie stron jest nie możliwością. Zastanawiałeś, się kiedyś co one oznaczają ? Albo jakie korzyści przynosi Ci wdrążenie ich ?  Zostań, chwilę a dowiesz się najważniejszych informacji na ten temat.  User Experience-co to takiego  UX to skrót z angielskiego pojęcia  User Experience. Jest to zbiór wszystkich doświadczeń i wrażeń użytkownika z korzystania ze strony: jego styczności z produktem,  architekturą informacji, interakcjami aż po subiektywną […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach?

Nie liczy się wielkość wizytówki, ważne jest, aby osiągnąć skuteczny efekt. Trzeba jednak pamiętać o paru istotnych sprawach, o których warto pomyśleć na etapie projektowania i druku. Dzięki temu będziesz miał pewność, że twoja wizytówka przyniesie nowe okazje biznesowe oraz nowych klientów. Sprawdź ten artykuł, który odpowie Ci na pytanie – jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach? Czym są i jakie mają zastosowanie wizytówki?  Ile razy pytając „Dlaczego nie zrobisz sobie […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Dlaczego warto prowadzić bloga ? 

  Żyjemy, w czasach gdzie każdy chce się pochwalić życiem.  Tym, co robi, co odwiedza, czym się zajmuje i wieloma innymi wiadomościami. My jako firma, chcemy dzięki blogowi również pokazać czym się, zajmujemy, jak staramy się prowadzić nasze działania, aby osiągnąć sukces. Piszemy w naszym blogu wszystko to, co naszym zdaniem jest ważne, do podzielenia się z Wami. W tym wpisie podzielimy się z wami, dlaczego […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

10 elementów dobrej strony internetowej

Strona internetowa — dla jednych, to elektroniczna wizytówka firmy. Dla drugich to historia swojej działalności. Wszystko, co znajduje się na niej, jest wstawione po coś. W większości po to, aby klient, wchodząc na nią, z chęcią ją przeglądał, widział wszystko jak na ”dłoni”, a potem skorzystał z usług. Teraz pewnie zastanawiasz się, co w sumie powinno się tam znaleźć, aby przykuć wzrok klienta. Usiądź wygodnie i sprawdź 10 elementów dobrej strony internetowej. […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

4 e-marketingowe mity

Dziś przyjrzyjmy się mitom dotyczących promowania w internecie.  Nie zawsze to, co popularne wychodzi na naszą korzyść. To, co dzieje się w internecie, nie koniecznie jest trafne z życiem codziennym. I właśnie to chcemy wam udowodnić tymi 4 mitami. Zostań na chwilę,  aby się o tym przekonać.  1„Zasięg =efekt”  „Nie liczy się ilość, tylko jakość”  Często spotykamy się z tzw. Clickbaitowymi tytułami.  Wyolbrzymione tytuły oraz sugestywne miniaturki zachęcają nas do kliknięcia […]

Czytaj dalej
SPM_3

5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy

Ostatnio przybliżyliśmy Wam zalety analityki marketingowej. Aby w pełni wykorzystać jej potencjał, warto posługiwać się dostępnymi na rynku narzędziami, które ułatwią analizę i wyciąganie syntetycznych wniosków. Dzisiaj przedstawimy Wam 5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy kampanii. 1. Google Analytics Chyba nikogo nie dziwi to, że na naszej liście znajduje się akurat to narzędzie? Jak w przypadku wielu produktów od Google, wygrywa ono swoją prostotą, intuicyjnym […]

Czytaj dalej