fbpx

Blog

Zanurz się w naszej bibliotece wiedzy!

Czy na pewno potrzebujesz viralowe wideo

Czy na pewno potrzebujesz viralowe wideo?

Jak już wszyscy wiemy, wideo przejęło internet. TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts – to ogląda większość internautów. Wcale mnie to nie dziwi, w wideo można przedstawić dużo rzeczy w szybki i jasny sposób, co doskonale sprawdza się w komunikacji Twojej firmy w social mediach. Tylko czy Twoja firma umie wykorzystać ten rodzaj w swoich social mediach? Czytaj dalej, jeśli chcesz dowiedzieć się jak. Czy na pewno potrzebujesz viralowe wideo? Mam […]

Czytaj dalej
Real - Time Marketing - co to jest i jak go tworzyć

Real – Time Marketing – co to jest i jak go tworzyć?

Real-time marketing, czyli sztuka bycia na czasie i w czasie. Dziennie przerzucamy uwagę setki razy. Zastanawiasz się jak utrzymać uwagę Twoich obserwujących? W tym może pomóc Ci real-time marketing. Real-time marketing to nie tylko chwytanie chwili – to strategiczne wykorzystanie okazji, aby Twoja marka była na ustach odbiorców. W naszym artykule znajdziesz konkretne wskazówki, jak za pomocą tej techniki uchwycić i utrzymać uwagę Twojej publiczności, przekształcając codzienne wydarzenia w niezapomniane treści. Co to jest […]

Czytaj dalej
Skąd czerpać inspiracje na content?

Skąd czerpać inspiracje na content?

Zastanawiasz się, skąd czerpać inspiracje na content, który zachwyci Twoją publiczność? Jesteś w idealnym miejscu, aby odkryć, jak balansować między byciem na bieżąco z trendami, a zachowaniem unikalności i autentyczności Twojej marki. Media społecznościowe to kraina zmiennych prądów, gdzie co chwilę pojawiają się nowe fale trendów. W tym artykule pokażemy Ci, jak płynnie żeglować przez te wody, dostosowując kreatywne pomysły do charakteru Twojej firmy, nie tracąc przy tym tego, co w niej najcenniejsze […]

Czytaj dalej
Jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku?

Jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku?

Planujesz konkurs na Facebooku? Świetnie! Ale zanim zaczniesz, warto wiedzieć kilka rzeczy, aby wszystko poszło gładko i zgodnie z prawem. Niezależnie, czy dopiero zaczynasz, czy już trochę siedzisz w mediach społecznościowych, mam dla Ciebie kilka praktycznych porad. Razem przejdziemy przez wszystko – od regulaminu po prawo i podatki. Zacznij od stworzenia regulaminu Tworzenie regulaminu konkursu to podstawa. Powinien on zawierać: Możesz się zapoznać z wytycznymi tutaj. Unikaj pułapek podczas organizacji […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Jak dodać spis treści do wpisu na WordPressie?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak dodać spis treści we wpisie Twojego bloga na WordPress? Jeżeli tak, to ten artykuł jest dla Ciebie. W tym artykule przedstawię Tobie jakie korzyści wynikają z posiadania spisu treści (TOC – Table of Contents) oraz jak samodzielnie go dodać bez konieczności instalowania dodatkowych wtyczek. Spis treści – jakie daje korzyści Łatwiejsza nawigacja – spis treści ułatwia użytkownikowi poruszanie się po wpisie, […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Zmiany w Google Business Site: Przewodnik po adaptacji i innowacji dla firm w cyfrowym marketingu

Usługi takie jak Google Business Site odgrywały ważną rolę, umożliwiając przedsiębiorstwom łatwe i bezpłatne tworzenie stron internetowych, które pełniły funkcję cyfrowych wizytówek ich działalności. Strony te zwiększały widoczność firmy w wynikach wyszukiwania i ułatwiały klientom zdobycie podstawowych informacji. Niedawno ogłoszone przez Google zakończenie usługi Business Site wywołało pytania o przyszłość obecności online firm. Czym jest Google Business Site? Google Business Site […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Dlaczego oszczędzanie na copywritingu to błąd?

Przychodzący do projektantów stron internetowych klienci bardzo dużą uwagę przywiązują do wizualnej części strony oraz do jej sprawnego działania. Tymczasem copywriting traktują nierzadko po macoszemu, uznając, że treści na www ich klienci nie będą czytali. To ogromny błąd, który nie tylko utrudnia znalezienie firmy w Internecie, ale też zniechęca odbiorców do zakupów czy wejścia we współpracę. Dlaczego nie warto oszczędzać na copywritingu? Mity na temat copywritingu Wiele lat temu utarło się przekonanie, że „tekstów na stronach internetowych […]

Czytaj dalej
trendy w marketingu 2024

Trendy w marketingu 2024 – co musisz wiedzieć?

Nadszedł rok 2024 – a z nim najnowsze trendy marketingowe, które z tegorocznej ciekawostki mają potencjał na zmianę w narzędzia, które zrewolucjonizują naszą codzienność. Co musisz wiedzieć, by być na bieżąco? Jakie trendy reklamowe warto wrzucić do swojej strategii komunikacji na przyszły rok? Sprawdź! Sztuczna Inteligencja królem 2024 Nie ma wątpliwości, że prawdziwym hitem 2023 roku jest sztuczna inteligencja. Odmieniana przez wszystkie przypadki technologia porównywana jest do powstania Internetu, maszyny […]

Czytaj dalej