fbpx

Blog

Zanurz się w naszej bibliotece wiedzy!

chat Messanger

Czat Messenger na Twojej stronie www z WordPress. Jak go wygenerować i dodać na stronie internetowej? (Aktualizacja wrzesień 2023)

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek nad zamieszczeniem na swojej stronie czatu Messengera? Jeżeli tak to pomożemy Ci go zainstalować. Pewnie nie raz spotkałeś się na jakiejś stronie z czatem Messengera. Jak zapewne zauważyłeś, jest to bardzo fajny dodatek, dzięki któremu możesz zwiększać zadowolenie Twoich klientów. Poprzez szybką reakcję istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient skorzysta właśnie z Twoich usług czy też zakupi Twój produkt. W tym wpisie powiemy Ci jak, dokładnie możesz samemu dodać ten dodatek do Twojej strony […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

10 najczęstszych błędów podczas aktualizacji WordPress

Aktualizacja WordPress to kluczowy element w utrzymaniu Twojej strony internetowej. Jest to proces, który może przynieść wiele korzyści, ale jeśli nie zostanie przeprowadzony prawidłowo, może również spowodować wiele problemów. Tutaj przeczytasz, dlaczego w ogóle warto wykonywać aktualizację. Natomiast w tym artykule omówimy 10 najczęstszych błędów, które ludzie popełniają podczas aktualizacji WordPress oraz jak ich unikać. 1. Aktualizacja WordPress bez tworzenia kopii zapasowej Aktualizacja bez wcześniejszego utworzenia kopii […]

Czytaj dalej
lejek sprzedażowy

Lejek marketingowy, czyli dlaczego Twoja firma powinna go używać

Lejek marketingowy jest niezwykle istotnym narzędziem w dzisiejszym biznesowym świecie, które pomaga przedsiębiorcom w osiąganiu sukcesów. Ma on na celu zrozumienie ścieżki, którą klienci przechodzą, zaczynając od pierwszego kontaktu z marką, aż do momentu, gdy stają się klientami. Wiedza na temat tego procesu może znacznie wpłynąć na rozwój Twojej firmy oraz zdobywanie nowych klientów, dlatego warto zrozumieć, czym właściwie jest lejek wykorzystywany w marketingu i jak działa. Czym jest lejek marketingowy? […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Jak zwiększyć ilość odwiedzin na stronie internetowej? Oto 11 porad!

Czy pragniesz zwiększyć ilość odwiedzin na stronie internetowej, ale nie wiesz, od czego zacząć? Nic się nie martw! W tym wpisie przedstawiamy najważniejsze strategie, które pomogą Ci przyciągnąć więcej odwiedzających do Twojej strony. 1. Optymalizacja dla wyszukiwarek (SEO) SEO to klucz do przyciągania organicznego ruchu na stronę. Wyszukiwarki, takie jak Google, używają algorytmów do rangowania stron w wynikach wyszukiwania. Najlepsze praktyki SEO obejmują optymalizację strony pod kątem słów kluczowych, tworzenie wartościowych […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Strony www bez błędów: 10 porad jak unikać typowych pułapek

Wstęp Tworzenie strony www to kluczowy krok dla każdego przedsiębiorcy, który chce zaistnieć w świecie cyfrowym. Strona internetowa to wirtualna wizytówka Twojej firmy – miejsce, gdzie potencjalni klienci mogą dowiedzieć się więcej o Twoich produktach lub usługach, poznać Twoją misję i wartości, a także skontaktować się z Tobą. Ale czy wiesz, jakie błędy mogą sabotować sukces Twojej strony? Przedstawiamy 10 najczęstszych błędów, których musisz unikać, aby stworzyć skuteczną i atrakcyjną […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

6 kroków do ulepszenia Twoich firmowych social mediów

Wiosna to czas, w którym wszystko budzi się do życia. Właśnie dlatego, to idealny czas, aby uporządkować, zaktualizować i nadać nowe życie Twoim firmowym profilom w social mediach. Sprawdź, co zrobić, aby firma mogła rozwijać się w pełni i przyciągać jeszcze większą uwagę twoich obserwatorów. Podążaj za punktami z listy! Możesz spróbować Przejrzyj Twoje firmowe konto na Instagramie Co powinno znajdować się w wyróżnionych relacjach? Przed Tobą taki must have według nas: Dodatkowo: […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

6 wskazówek, jak skutecznie prosić klientów o wystawienie opinii o Twojej firmie w Internecie

Opinie klientów są jednym z głównych kryteriów, które wpływają na ich decyzję o zakupie. Dlatego ważne jest, aby w Twojej wizytówce Google, opiniach na Facebooku czy komentarzach na Instagramie były widoczne polecenia Twoich klientów. Sprawdź, jak skutecznie prosić klientów o wystawienie opinii o Twojej firmie w Internecie. 1. Zadbaj o pozytywną relację z Twoimi klientami Zadowoleni klienci z Twoich produktów, usług oraz łatwego i przyjemnego kontaktu z firmą, będą bardziej skłonni do wystawienia pozytywnej opinii. Warto stworzyć […]

Czytaj dalej