fbpx

Blog

Zobacz naszą skarbnicę wiedzy :)

SPM_3

5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy

Ostatnio przybliżyliśmy Wam zalety analityki marketingowej. Aby w pełni wykorzystać jej potencjał, warto posługiwać się dostępnymi na rynku narzędziami, które ułatwią analizę i wyciąganie syntetycznych wniosków. Dzisiaj przedstawimy Wam 5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy kampanii. Google Analytics CrazyEgg Yandex Metrica Ahrefs Senuto 1. Google Analytics Chyba nikogo nie dziwi to, że na naszej liście znajduje się akurat to narzędzie? Jak w przypadku wielu […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

O czym pamiętać tworząc wydarzenie na Facebooku?

Idzie lato, zaczynamy spędzać aktywniej czas, a coraz więcej firm, instytucji organizuje atrakcyjne eventy. Jak się przez nie przebić? Postanowiłam spisać Wam najważniejsze zasady, jakimi warto się kierować, tworząc wydarzenia na Facebooku, na które ludzie będą chcieli przychodzić, czy dołączyć online. Sprawdźmy razem, o czym pamiętać tworząc wydarzenie na Facebooku? Na początek… Zacznijmy od przemyślenia całego wydarzenia pod kątem: dla kogo jest to wydarzenie, dlaczego warto wziąć […]

Czytaj dalej
KPI

8 przykładów wskaźników KPI w marketingu internetowym

KPI czyli kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators) to fundamenty, na których buduje się analitykę marketingową w przedsiębiorstwie. Mierniki te umożliwiają w czasie rzeczywistym kontrolowanie bieżących wyników, weryfikację planów i nadzorowanie potencjalnych zmian w celu osiągnięcia zamierzonych celów. Poniżej przedstawimy Wam 8 przykładów wskaźników KPI w marketingu internetowym, których wdrożenie powinniście rozważyć przy tworzeniu strategii marketingowej. Współczynnik wyświetleń wiadomości – OR – open rate Współczynnik klikalności […]

Czytaj dalej
Analityka

4 powody, dla których warto wdrożyć analitykę marketingową

Analityka marketingowa to często niedoceniana siostra kreatywnej części marketingu. Podczas tworzenia kampanii i budowania strategii wiele osób, szczególnie na początku swojej drogi w marketingu, skupia się jedynie na fragmentach związanych z inwencją twórczą i pobudzających wyobraźnię odbiorców. Zapominając o obszarze, który w sposób syntetyczny przedstawia nam to, co do tej pory osiągnęliśmy, w jakim miejscu jesteśmy aktualnie i gdzie możemy znaleźć się w przyszłości. Tak w wielkim skrócie opisać można analitykę marketingową. […]

Czytaj dalej
hosting

Hosting – co to jest i jaki wybrać?

Aby przejrzyście wyjaśnić słowo „hosting„, to napiszę, że jest to wyodrębnione dla Ciebie miejsce dysku twardego, w którym możesz przechowywać swoje dane, takie jak zdjęcia, dokumenty, konta e-mail, czy wreszcie Twoją stronę. Tu ulokowane są wszystkie pliki odpowiedzialne za prawidłowe wyświetlanie witryny. Na jednym hostingu można postawić kilka stron www i dodatkowo możesz także utrzymywać swoją pocztę. Jeśli widzę, że moi Klienci nadal nie do końca rozumieją, to hosting porównuję […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

4 powody, dlaczego potrzebujesz Google Moja Firma

Z pewnością wiele razy zdarzyło Ci się szukać jakiejś firmy po wpisaniu ją w Google. Tylko, czy jeśli ktoś wpisze nazwę Twojej firmy to uda mu się ją znaleźć? Sprawdź 4 powody, dlaczego potrzebujesz darmowego konta Google Moja Firma! Widoczność firmy. Zbiór najważniejszych informacji w jednym miejscu. Wizytówka zwiększa wiarygodność Twojej firmy w oczach klientów. Dokładna lokalizacja adresu, czyli Google Maps. 1. Widoczność firmy. Wiesz ile razy mogła […]

Czytaj dalej
prima aprillis

USUNĘLIŚMY STRONĘ WWW KLIENTOWI [ZOBACZ DLACZEGO]

Kinga usunęła stronę internetową naszemu klientowi, bo… …Przemek stworzył mu nową! 😎 Firma Ekover  świadczy usługi z zakresu doradztwa, sprzedaży, montażu i serwisu pomp ciepła, systemów klimatyzacji, systemów fotowoltaicznych wraz z magazynem energii oraz stacji ładowania pojazdów.  Stworzyliśmy dla nich zmodernizowaną stronę internetową z całkiem nową szatą graficzną. Na stronie znajdziecie takie zakładki jak: oferta, blog, realizacje, kontakt, o nas, oraz ta najważniejsza sklep. Jeśli […]

Czytaj dalej
Kilka porad jak nie dać złapać się fake newsom

Kilka porad, jak nie dać się złapać fake newsom

Mam nadzieję, że w przyszłości powstanie taki przedmiot w szkołach jak „sprawdzanie wiarygodnych informacji w Internecie” (no może jakaś krótsza nazwa) i takie artykuły jak ten (kilka porad jak nie dać się złapać fake newsom), nie będą potrzebne. Zanim jednak to się stanie, z uwagi na obecną sytuację i wojnę, także informacyjną, wspólnie w SP-Media stwierdziliśmy, że przyda się zbiór porad, jak możecie weryfikować czytane i udostępniane przez Was artykuły i posty. […]

Czytaj dalej