fbpx

Blog

Zanurz się w naszej bibliotece wiedzy!

SP-Media Tworzenie stron www

Tak wiele rozwiązań i możliwości – dotacje 2022

Postanowiłeś rozpocząć swoją przygodę z własnym sklepem internetowym? Założenie i rozwój sklepu wymaga od nas znacznych nakładów finansowych. Wielu przedsiębiorców rezygnuje, wiedząc, że strona internetowa jest dopiero początkiem biznesu. W tym artykule przedstawię Ci rozwiązanie, z którego możesz skorzystać. Dotacje na stronę internetową z Urzędu Pracy Dla początkujących przedsiębiorców pomoc z Urzędu w formie dotacji jest niezwykle cenna. Uzyskanie takiej dotacji nie jest trudnym procesem, a jednocześnie daje nam […]

Czytaj dalej
Reels

Jak Reels może wpłynąć na Twoją firmę

Nudzi Cię ciągłe wstawianie postów, zdjęć i tekstów? Zastanawiasz się, co nowego wprowadzić, aby przyciągnąć uwagę obecnych i nowych klientów? Jak zainteresować ich swoją firmą oraz produktami, które posiadasz? Tu właśnie przychodzę z odpowiedzią. Słyszałeś kiedyś o Reels (pol. „rolkach”) na Instagramie? To właśnie dzięki nim możesz stworzyć coś nowego i wyjątkowego, co przyciągnie potencjalnego klienta. Pewnie teraz w Twojej głowie pojawia się masa wątpliwości: Czy to w ogóle potrzebne? Czy ja potrafię? […]

Czytaj dalej
Facebook i Instagram

Facebook i Instagram. Który wybrać?

Nie tylko jednostki indywidualne, ale także firmy, sklepy czy przedsiębiorstwa zastanawiają się nad tym dylematem. Media społecznościowe oferują bogatą gamę opcji i usług, które pozwalają efektywnie zaprezentować siebie lub swoją firmę. Aby podjąć świadomy wybór, zastanówmy się, czego oczekujemy i jakiego rozwiązania poszukujemy. Spróbujmy porównać, co oferuje nam Facebook, a co Instagram. Facebook Na wstępie przyjrzyjmy się Facebookowi, platformie o charakterze informacyjnym i edukacyjnym. Oferuje ona wiele możliwości, […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Social media. Jak pisać, aby inni czytali Twoje posty? 

Świetną wizytówką oraz miejscem do pokazania swoich zakresów działań są media społecznościowe. Dają nam one możliwość łączności z klientem. Twoje działania w social media są Twoją reklamą. Aby zostały dobrze przyjęte, muszą być napisane i przedstawione w chwytliwy sposób. Treści powinny przyciągać odbiorców, tak by je zapamiętali i chętnie wracali na Twoje konta. W tym artykule pokażę Ci kilka wskazówek, jak pisać posty, by ich zasięg na stronie był zadowalający. Social media Facebook i Instagram […]

Czytaj dalej
reklama dynamiczna na facebooku

Reklama dynamiczna na Facebooku – czy warto?

Chcesz stać się bardziej widocznym, a zarazem zwiększyć swoją sprzedaż?  Rozważ wprowadzenie dynamicznej reklamy na Facebooku. Dzięki niej dotrzesz do większej liczby osób zainteresowanych Twoim produktem. Nie jesteś pewny, czy to dobre rozwiązanie? Spokojnie, zaraz wszystkiego się dowiesz. Co to takiego jest reklama dynamiczna na Facebooku? Dynamiczne Reklamy Display są jednymi z najskuteczniejszych w sieci. Ich działanie polega na dopasowywaniu treści do odbiorcy. Bazując na zaawansowanych algorytmach, reklama trafia bezpośrednio […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Google Analytics 4 – Jak przejść na GA4?

Google Analytics 4 (w skrócie GA4) to nowe narzędzie analityczne, które zastępuje Universal Analytics. GA4 zostało wprowadzone jako odpowiedź na zmieniającą się rzeczywistość internetową i nowe podejście do prowadzenia własnego biznesu. Od 1 lipca 2023 roku Google Analytics będzie jedyną oficjalną wersją. Jak sobie poradzić ze zmianą? Dobrze jest jednocześnie korzystać z obu wersji Analytics. Takie podejście pozwoli na bardziej kompleksowy wgląd w ruch na naszej […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

UX i UI na stronie internetowej 

Najczęściej używane skróty w sieci to UX i UI. Bez nich projektowanie stron byłoby niemożliwe. Zastanawiałeś się kiedyś, co one właściwie oznaczają? Albo jakie korzyści przynosi wdrożenie tych pojęć? User Experience – co to takiego? UX, czyli User Experience, to zbiór wszystkich doświadczeń i wrażeń użytkownika podczas korzystania ze strony. Obejmuje to kontakty z produktem, architekturą informacji, interakcjami aż po subiektywną ocenę. UX opiera się na badaniach zachowań użytkowników, aby dostosować […]

Czytaj dalej
Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach

Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach?

Wielkość wizytówki to jedno, ale ważniejszy jest efekt, jaki przynosi. Na etapie projektowania i druku warto pamiętać o kilku istotnych aspektach. Dzięki temu zyskasz pewność, że Twoja wizytówka przyniesie nowe okazje biznesowe i przyciągnie nowych klientów. Poznaj 5 kroków do skutecznej wizytówki! Czym są wizytówki i jakie mają zastosowanie? Ile razy słyszałeś „Dlaczego nie masz wizytówki?”. Niektórzy twierdzą, że nie są one potrzebne, że biznes się kręci i bez nich. Jednak wizytówka […]

Czytaj dalej