fbpx

Blog

Zobacz naszą skarbnicę wiedzy :)

6 powodów dla których warto mieć stronę internetową dla własnego biznesu

6 powodów, dla których warto mieć stronę www własnego biznesu

W swojej karierze słyszałem nie raz: „Po co mi strona internetowa? Przecież mam tylu Klientów, że nie potrzebuje dodatkowej reklamy”. Inni mówili: „Mam firmowy fanpage, to wystarczy!”. W porządku, ale czy faktycznie mając aktualnie „sporo” klientów, nie powinieneś pomyśleć o swojej wizytówce online? I czy konto na fanpage jest wystarczające, aby pokazać ofertę Twojej firmy online? Czytaj dalej i poznaj odpowiedzi na te pytania!  Poniżej przedstawiam Ci 6 powodów, dla których warto mieć stronę dla własnej […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Dlaczego warto prowadzić firmowe social media?

Większość z nas już nie wyobraża sobie życia bez social media. Niezależnie czy masz konta na wszystkich platformach, czy dodajesz treści, czy jesteś tylko przeglądającym, prawda jest taka, że jeśli chcesz sprawdzić jakąś firmę, markę czy znaleźć usługę, szukasz ich najpierw w google, a potem przeglądasz ich profile. Jest takie znane powiedzenie, które krąży po sieci – Jeśli nie można Cię znaleźć w Internecie, to nie istniejesz – i my się w pełni z tym zgadzamy, […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Jak w łatwy sposób sporządzić specyfikację swojej strony www?

Zacznę od wyjaśnienia, czym jest specyfikacja strony www?  Tłumacząc to ogólnie, jest to dokument opisujący podstawowe cechy, założenia oraz cele. Problemem jest czasami to, że „specyfikacja” kojarzy nam się z czymś formalnym i niezrozumiałym. Takie uprzedzenie niestety powoduje brak chęci do jej stworzenia. Dziś udowodnię Ci, że „nie taki diabeł straszny jak go malują”.  Wystarczy, że wcielisz się w rolę swojego klienta. Zadaj sobie pytanie, co zainteresowałoby Cię […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Jak bardzo dzisiaj potrzebna jest reklama firmy?

Reklama to nieodzowny element umożliwiający rozwinięcie biznesu. Kiedyś wystarczało ogłaszanie się w gazetach, być w centrum uwagi podczas tzw. marketingu szeptanego. Reklama w telewizji lub radiu też wspaniale konwertowała. Jednak nie każdego było stać na te ostatnie wymienione sposoby dotarcia do klienta. Od kiedy pojawił się internet, dział marketingu został wywrócony „do góry nogami”. Wymienione metody nadal są stosowane, jednak musiały przejść renowacje.  Dlaczego? Za moment […]

Czytaj dalej