fbpx

Blog

Zanurz się w naszej bibliotece wiedzy!

SP-Media Tworzenie stron www

8 pomysłów na prezent dla marketingowca

Święta tuż, tuż… Zbliżają się do nas wielkimi krokami. W sklepach już widać świąteczne dekoracje, a galerie handlowe wypełniają się ludźmi poszukującymi prezentów dla bliskich. Nie masz ochoty na przepychanie się w świątecznym tłumie bez konkretnej listy zakupów? Za to wolisz poszukać prezentu dla marketingowca w zaciszu własnego domu z kubkiem ciepłej herbaty? Koniecznie czytaj dalej! Przez kilka lat pracowaliśmy w branży marketingowej. Na podstawie naszych doświadczeń stworzyliśmy listę […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

UX/UI – 6 porad projektowania przycisków 

Choć sześć porad to nie wiele, niedawno pisałem na blogu o tym, czym jest UX/UI. Dowiedzieliśmy się, że UX to zbiór wszystkich doświadczeń użytkownika podczas korzystania ze strony, a UI to projektowanie interfejsu użytkownika. W tym wpisie pokażę Ci, jak projektować lepsze przyciski pod względem użyteczności oraz wyglądu. Padding To wewnętrzny margines określający odstęp pomiędzy początkiem elementu, a jego treścią. Wielkość paddingu zależy od zastosowanego fontu. Jeśli nie wiesz, jak to sprawdzić, […]

Czytaj dalej
black friday

Jak nie dać się oszukać w Black Friday?

Już niedługo nadejdzie wyczekiwany przez łowców promocji dzień – Black Friday. Dla niektórych to czas, aby upolować coś w atrakcyjnej okazji promocyjnej, a dla innych, zwłaszcza sprzedawców, to okres łatwego zysku. Zarówno przed „wielkimi promocjami” jak i w ich trakcie, stosują oni różne chwyty, aby zmylić kupujących. Zbliżają się święta, więc wielu z nas patrzy tylko na wielkie napisy „Promocja” czy „Black Friday” mając nadzieję kupić taniej. Lecz czy to „taniej” […]

Czytaj dalej
marketing szeptany

A czy wy słyszeliście już o nas ? – marketing szeptany

Marketing szeptany to najstarsza i najskuteczniejsza forma promocji firmy w sieci. Może być wykonywany online lub offline. Kiedy szukamy plusów i minusów danego produktu lub firmy, sięgamy po komentarze i opinie innych użytkowników/klientów po to, aby wybrać jak najlepiej. W tym artykule odpowiemy sobie na pytanie „Jak działa marketing szeptany i czy warto w niego inwestować”?  Marketing szeptany  Opisujemy to jako działanie marketingowe, które w szybki i skuteczny sposób ma trafić […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Tak wiele rozwiązań i możliwości – dotacje 2022

Postanowiłeś rozpocząć swoją przygodę z własnym sklepem internetowym? Założenie i rozwój sklepu wymaga od nas znacznych nakładów finansowych. Wielu przedsiębiorców rezygnuje, wiedząc, że strona internetowa jest dopiero początkiem biznesu. W tym artykule przedstawię Ci rozwiązanie, z którego możesz skorzystać. Dotacje na stronę internetową z Urzędu Pracy Dla początkujących przedsiębiorców pomoc z Urzędu w formie dotacji jest niezwykle cenna. Uzyskanie takiej dotacji nie jest trudnym procesem, a jednocześnie daje nam […]

Czytaj dalej
Reels

Jak Reels może wpłynąć na Twoją firmę

Nudzi Cię ciągłe wstawianie postów, zdjęć i tekstów? Zastanawiasz się, co nowego wprowadzić, aby przyciągnąć uwagę obecnych i nowych klientów? Jak zainteresować ich swoją firmą oraz produktami, które posiadasz? Tu właśnie przychodzę z odpowiedzią. Słyszałeś kiedyś o Reels (pol. „rolkach”) na Instagramie? To właśnie dzięki nim możesz stworzyć coś nowego i wyjątkowego, co przyciągnie potencjalnego klienta. Pewnie teraz w Twojej głowie pojawia się masa wątpliwości: Czy to w ogóle potrzebne? Czy ja potrafię? […]

Czytaj dalej
Facebook i Instagram

Facebook i Instagram. Który wybrać?

Nie tylko jednostki indywidualne, ale także firmy, sklepy czy przedsiębiorstwa zastanawiają się nad tym dylematem. Media społecznościowe oferują bogatą gamę opcji i usług, które pozwalają efektywnie zaprezentować siebie lub swoją firmę. Aby podjąć świadomy wybór, zastanówmy się, czego oczekujemy i jakiego rozwiązania poszukujemy. Spróbujmy porównać, co oferuje nam Facebook, a co Instagram. Facebook Na wstępie przyjrzyjmy się Facebookowi, platformie o charakterze informacyjnym i edukacyjnym. Oferuje ona wiele możliwości, […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

Social media. Jak pisać, aby inni czytali Twoje posty? 

Świetną wizytówką oraz miejscem do pokazania swoich zakresów działań są media społecznościowe. Dają nam one możliwość łączności z klientem. Twoje działania w social media są Twoją reklamą. Aby zostały dobrze przyjęte, muszą być napisane i przedstawione w chwytliwy sposób. Treści powinny przyciągać odbiorców, tak by je zapamiętali i chętnie wracali na Twoje konta. W tym artykule pokażę Ci kilka wskazówek, jak pisać posty, by ich zasięg na stronie był zadowalający. Social media Facebook i Instagram […]

Czytaj dalej