fbpx

Blog

Zobacz naszą skarbnicę wiedzy :)

SP-Media Tworzenie stron www

Dlaczego warto prowadzić bloga ? 

  Żyjemy, w czasach gdzie każdy chce się pochwalić życiem.  Tym, co robi, co odwiedza, czym się zajmuje i wieloma innymi wiadomościami. My jako firma, chcemy dzięki blogowi również pokazać czym się, zajmujemy, jak staramy się prowadzić nasze działania, aby osiągnąć sukces. Piszemy w naszym blogu wszystko to, co naszym zdaniem jest ważne, do podzielenia się z Wami. W tym wpisie podzielimy się z wami, dlaczego […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

10 elementów dobrej strony internetowej

Strona internetowa — dla jednych, to elektroniczna wizytówka firmy. Dla drugich to historia swojej działalności. Wszystko, co znajduje się na niej, jest wstawione po coś. W większości po to, aby klient, wchodząc na nią, z chęcią ją przeglądał, widział wszystko jak na ”dłoni”, a potem skorzystał z usług. Teraz pewnie zastanawiasz się, co w sumie powinno się tam znaleźć, aby przykuć wzrok klienta. Usiądź wygodnie i sprawdź 10 elementów dobrej strony internetowej. […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

4 e-marketingowe mity

Dziś przyjrzyjmy się mitom dotyczących promowania w internecie.  Nie zawsze to, co popularne wychodzi na naszą korzyść. To, co dzieje się w internecie, nie koniecznie jest trafne z życiem codziennym. I właśnie to chcemy wam udowodnić tymi 4 mitami. Zostań na chwilę,  aby się o tym przekonać.  1„Zasięg =efekt”  „Nie liczy się ilość, tylko jakość”  Często spotykamy się z tzw. Clickbaitowymi tytułami.  Wyolbrzymione tytuły oraz sugestywne miniaturki zachęcają nas do kliknięcia […]

Czytaj dalej
SPM_3

5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy

Ostatnio przybliżyliśmy Wam zalety analityki marketingowej. Aby w pełni wykorzystać jej potencjał, warto posługiwać się dostępnymi na rynku narzędziami, które ułatwią analizę i wyciąganie syntetycznych wniosków. Dzisiaj przedstawimy Wam 5 najlepszych narzędzi marketingowych do analizy kampanii. 1. Google Analytics Chyba nikogo nie dziwi to, że na naszej liście znajduje się akurat to narzędzie? Jak w przypadku wielu produktów od Google, wygrywa ono swoją prostotą, intuicyjnym […]

Czytaj dalej
SP-Media Tworzenie stron www

O czym pamiętać tworząc wydarzenie na Facebooku?

Idzie lato, zaczynamy spędzać aktywniej czas, a coraz więcej firm, instytucji organizuje atrakcyjne eventy. Jak się przez nie przebić? Postanowiłam spisać Wam najważniejsze zasady, jakimi warto się kierować, tworząc wydarzenia na Facebooku, na które ludzie będą chcieli przychodzić, czy dołączyć online. Sprawdźmy razem, o czym pamiętać tworząc wydarzenie na Facebooku? Na początek… Zacznijmy od przemyślenia całego wydarzenia pod kątem: dla kogo jest to wydarzenie, dlaczego warto wziąć […]

Czytaj dalej
KPI

8 przykładów wskaźników KPI w marketingu internetowym

KPI czyli kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators) to fundamenty, na których buduje się analitykę marketingową w przedsiębiorstwie. Mierniki te umożliwiają w czasie rzeczywistym kontrolowanie bieżących wyników, weryfikację planów i nadzorowanie potencjalnych zmian w celu osiągnięcia zamierzonych celów. Poniżej przedstawimy Wam 8 przykładów wskaźników KPI w marketingu internetowym, których wdrożenie powinniście rozważyć przy tworzeniu strategii marketingowej. Współczynnik wyświetleń wiadomości – OR – open rate Współczynnik klikalności […]

Czytaj dalej
Analityka

4 powody, dla których warto wdrożyć analitykę marketingową

Analityka marketingowa to często niedoceniana siostra kreatywnej części marketingu. Podczas tworzenia kampanii i budowania strategii wiele osób, szczególnie na początku swojej drogi w marketingu, skupia się jedynie na fragmentach związanych z inwencją twórczą i pobudzających wyobraźnię odbiorców. Zapominając o obszarze, który w sposób syntetyczny przedstawia nam to, co do tej pory osiągnęliśmy, w jakim miejscu jesteśmy aktualnie i gdzie możemy znaleźć się w przyszłości. Tak w wielkim skrócie opisać można analitykę marketingową. […]

Czytaj dalej
hosting

Hosting – co to jest i jaki wybrać?

Aby przejrzyście wyjaśnić słowo „hosting„, to napiszę, że jest to wyodrębnione dla Ciebie miejsce dysku twardego, w którym możesz przechowywać swoje dane, takie jak zdjęcia, dokumenty, konta e-mail, czy wreszcie Twoją stronę. Tu ulokowane są wszystkie pliki odpowiedzialne za prawidłowe wyświetlanie witryny. Na jednym hostingu można postawić kilka stron www i dodatkowo możesz także utrzymywać swoją pocztę. Jeśli widzę, że moi Klienci nadal nie do końca rozumieją, to hosting porównuję […]

Czytaj dalej