prowadzenie firmowego bloga

Jak prowadzić firmowego bloga?

Będąc jedną z twórców naszego bloga i aktualizując blogi naszych Klientów, uznałam ten temat, jako właściwie jeden z podstawowych wpisów, który powinien znaleźć się na naszym blogu firmowym. Wiem, że dla wielu prowadzenie firmowego bloga sprawia wiele trudności, jednak wierz mi, wszystkiego idzie się nauczyć, a z czasem polubić. I to nawet bardzo… 😀 

Spis treści:

  1. Po co firmowy blog?
  2. Jak prowadzić firmowego bloga?
  3. Podsumowanie

To do dzieła!

Po co firmowy blog?

Rozpocznę od przedstawienia Ci, dlaczego warto posiadać firmowego bloga? 

  1. Wpływasz na wyniki SEO – im więcej wartościowej treści, tym Google bardziej „Cię lubi” , przez co z czasem Twoja strona generuje wyższą pozycję w wyszukiwarce. 
  2. Budujesz społeczność – Klienci, czytając lub chociaż przeglądając Twojego bloga widzą, że masz wiedzę, budujesz w ten sposób zaufanie do Twojej firmy. 
  3. Pozwalasz na szybszą decyzję zakupową – blog sprawia, że potencjalny Klient szybciej podejmie decyzję o skorzystaniu z Twoich usług lub zamówienia od Ciebie produktów. 
  4. Kreujesz markę – potencjalny Klient zauważa, że jesteś ekspertem w tym, co robisz. 
  5. Generujesz leady – powiększasz swoją bazę Klientów. 

Przejdźmy do meritum…

prowadzenie firmowego bloga

Jak prowadzić firmowego bloga? 

Nieważne z jakiej branży działasz, bo dla każdej prowadzenie bloga jest możliwe i korzystne. Poniżej przedstawiam kilka rad:

Więcej o meta tagach dowiesz się w artykule Meta tagi – rodzaj meta danych na stronie www 🙂 

Podsumowanie…

Prowadzę blogi od dwóch lat, regularnie dodaję wpisy. Początkowo sprawiało mi to trudność, jednak z czasem polubiłam to, co robię 🙂 Być może przeraziły Cię powyższe rady. Aczkolwiek po czasie z pewnością „wejdą w krew”. Co w sytuacji, gdy tego czasu nie ma bądź jest go mało? 

Skontaktuj się z nami i pozwól zająć się Twoim blogiem. Wspólnie opanujemy dla Ciebie korzystną strategię!