
Reklama dynamiczna na Facebooku – czy warto?
Chcesz stać się bardziej widocznym, a zarazem zwiększyć swoją sprzedaż?
Wdróż tu reklamę dynamiczną na Facebooku. Dzięki niej trafisz do większej ilości osób zainteresowanych produktem. Nie jesteś pewnie czy to jest dobre rozwiązanie? Spokojnie wszystkiego zaraz się tu dowiesz.
1.Co to takiego reklama dynamiczna na Facebooku?
3.Czy reklama dynamiczna ma zalety? Sprawdźmy!
1.Co to takiego reklama dynamiczna na Facebooku?
Display Dynamic Ads jest najskuteczniejszą reklamą w sieci. Polega ona na dopasowaniu treści do odbiorcy. Oparta na zaawansowanych algorytmach reklama, trafia bezpośrednio do zainteresowanego, dzięki czemu wzrasta szansa na większy zakup.
Reklama dynamiczna została dopasowana do zainteresowań jakie posiada klient. Wynika to z zachowań na stronach. W takich dopasowaniach pomaga piksel Facebook, który zbiera informacje o odwiedzających witrynę użytkownikach np. dane odnośnie tego, co użytkownik robił na stronie, jakie produkty i usługi zwróciły jego uwagę i czym jest zainteresowany. Dzięki tym wszystkim informacjom możemy określić reklamę w social mediach.
2.Reklama dynamiczna – po co?
Skuteczność polega na spersonalizowaniu – co to oznacza?
Oznacza to, że reklama trafia do klienta, który już zna Twoją firmę i jest zainteresowany wstępnie twoją ofertą. Reklama dynamiczna tworzy niezliczoną, dopasowaną do użytkownika reklamę.
3.Czy reklama dynamiczna ma zalety? Sprawdźmy!
Głównymi zaletami reklamy są:
– Personalizacja reklamy – precyzyjne dopasowanie do odbiorcy, poprzez wcześniejsze zebrane dane o użytkowniku,
– Retargeting – dzięki nowoczesnym algorytmom reklama dynamiczna pozwala na jej ponowne wykorzystanie. Możemy to również nazwać przypomnienie użytkownikom o ofercie,
– Możliwość pozyskania nowych klientów – precyzyjność komunikatu reklamowego oraz powtarzalność pomogą w nawiązaniu nowych kontaktów. Dzięki pikselowi Facebook produkty znajdują się w ich budżecie oraz są dopasowane do ich potrzeb,
– Poprawa relacji między firmą a klientem – reklama pomaga w podtrzymaniu kontaktu ze stałymi klientami,
– Wielkość zastosowań – reklamę dynamiczną wykorzystuje się do promowania między innymi produktów z branży e-commerce, lecz nie tylko. Można ją stosować również w nieruchomościach przeznaczonych na sprzedaż lub wynajem, w branży podróżniczej, motoryzacyjnej itp.
Jeśli obawiasz się, że w Twojej branży reklama na Facebooku się nie sprawdzi, napisz do nas! Chętnie sprawdzimy, jak możemy pomóc i pozyskać dla Twojej firmy nowych klientów.
– Oszczędność czasu – przeważnie utworzenie takiej reklamy nie jest czasochłonna, a kampania jest, zautomatyzowana co oznacza brak potrzeby jej ciągłego konfigurowania. Oczywiście istnieją przypadki, kiedy należy wprowadzać regularne zmiany.
4.Podsumowanie
Na pytanie warto, czy nie warto, można odpowiedzieć, że „warto”. Reklama dynamiczna jest bardzo szybka i precyzyjna. Spełnia swój cel dzięki wysokim wynikom sprzedaży. Przy tworzeniu należy pamiętać o kanibalizacji reklam. Co mam na myśli? Kiedy dwa zestawy reklam będą ustawione na podobną grupę odbiorców, a także zainteresowania, zaczną ze sobą konkurować i może doprowadzić to do wzrostu kosztu reklamy a czasami także do zablokowania zestawu reklam.
Jeśli temat Cię interesuje, daj znać, a my napiszemy o tym więcej następnym razem!