content-marketing-dlaczego_to_takie_wazne

Content marketing – dlaczego jest to niezwykle istotne w świecie online?

Dziś porozmawiamy trochę o Content Marketing’u. Zacznijmy od wyjaśnienia co to właściwie jest Content Marketing? Jest to tworzenie treści, które angażują i wzbudzają ciekawość użytkownika. Żeby jednak takie były, to muszą być pisane typowo pod Klienta lub innego Zainteresowanego. Tworzenie ciekawych treści nie kończy się na jednorazowym wpisie. Strategia Content Marketingu  pozwala uzyskać pełne zaufanie Użytkownika, które nierzadko jest kluczem do długofalowych relacji. Proces ten jest długotrwały, ale jeśli publikowane treści są ciekawe i wykonane po prostu „porządnie”, bez zapożyczeń, z pełną i wiarygodną wiedzą, to możesz być pewien, że potencjalny Zainteresowany z czasem skorzysta z usług, których potrzebuje właśnie od Ciebie!

Czego dowiesz się z artykułu?

  1. Gdzie można spotkać Content Marketing? 
  2. Jakie rodzaje treści stosuje się w Content Marketing’u? 
  3. Jakie są zalety Content Marketing’u? 
  4. Jaki istnieje związek między Content Marketing’iem a SEO?
SP-Media Tworzenie stron www
SP-Media Tworzenie stron www

MARKETINGOWY PRZEWODNIK PRZEDSIĘBIORCY

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jakie sekrety skrywają się za sukcesem w dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu?

A może czujesz, że działania w social media to dla Ciebie nieznany i potencjalnie niewykorzystany obszar, który mógłby znacząco wpłynąć na rozwój Twojej firmy?

Nasz newsletter ma na celu odpowiedzieć na te pytania i dostarczyć Ci najświeższych, wartościowych informacji w tej dziedzinie.

Gdzie można spotkać Content Marketing?

Content Marketing można spotkać prawie wszędzie w świecie online. Przykłady miejsc:

Jakie rodzaje treści stosuje się w Content Marketing’u?

Content Marketing można wyróżnić w wielu formach. Poniżej przedstawiam rodzaje treści:

Jakie są zalety Content Marketing’u?

Korzyści z prowadzenia swoich firmowych kont w Social Media czy stron www zgodnie ze strategią Content Marketing’u to:

content_marketing

Jaki istnieje związek między Content Marketing’iem a SEO?

Im więcej wartościowej, swojej treści, tym Google bardziej nas „lubi”. Docenia on strony, które są bogate w treści dobrej jakości. Zauważa się tendencje, że w sytuacji gdy Użytkownik czegoś szuka, to wpisuje wielowyrazowe frazy. Stąd im więcej słów w wpisie na blogu, tym jest większe prawdopodobieństwo odnalezienia właśnie Twojej strony i dodatkowo generujesz wyższe wyniki w wyszukiwarce Google. 

Zauważ, jak zmieniło się wyszukiwanie określonych fraz w ostatnich latach. Google dąży do tego, aby po wpisaniu określonych słów pojawiło się wiele pasujących do tego stron. Warto dodać, że Google lubi aktualizowanie wpisów na blogach. Jeśli dodajesz systematycznie wartościowe treści, to z pewnością doskonale przekłada się to na wyniki w wyszukiwarce. 

Należy pamiętać, że przyjazna treść dla Użytkownika to nie wszystko. Bardzo istotne są: unikalność, naturalność, przejrzystość oraz słowa/frazy kluczowe. 

Podsumowując

Content is King. [ Treści to król] Bill Gates 1996

Ten cytat jest zawsze aktualny i podsumowujący całe działanie Content Marketing’u.

Twórz pełnowartościowe treści, z odpowiednimi frazami kluczowymi i oddawaj w tym siebie i swoją pasję. Zobaczysz, że wyniki będą obiecujące 🙂

Jeśli uważasz, że nie do końca czujesz się w „opowiadaniu o Twojej pasji, działalności, branży”, a posiadasz blog lub konta w Social Media, to zwróć się do nas. Możemy za Ciebie:

    Napisz do nas

    Dołącz do naszego newslettera i bądź o krok przed innymi!

    Zapisz się na nasz newsletter, aby:

    • Otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach na blogu.
    • Korzystać z unikalnych porad i wskazówek specjalnie dla naszych subskrybentów.
    • Być na bieżąco z nowościami i inspiracjami, które pomogą Ci działać jeszcze skuteczniej.

    💡 Nie przegap żadnych nowości – zapisz się teraz!