marketing szeptany

A czy wy słyszeliście już o nas ? – marketing szeptany

Marketing szeptany to najstarsza i najskuteczniejsza forma promocji firmy w sieci. Może być wykonywany online lub offline. Kiedy szukamy plusów i minusów danego produktu lub firmy, sięgamy po komentarze i opinie innych użytkowników/klientów po to, aby wybrać jak najlepiej. W tym artykule odpowiemy sobie na pytanie „Jak działa marketing szeptany i czy warto w niego inwestować”? 

  1. Marketing szeptany
  2. Gdzie możemy spotkać się z marketingiem szeptanym ?
  3. Rodzaje marketingu szeptanego
  4. Podsumowanie

Marketing szeptany 

Opisujemy to jako działanie marketingowe, które w szybki i skuteczny sposób ma trafić do odbiorcy.  Poprzez polecanie lub komentowanie danego przedmiotu, usługi lub firmy. Wszystko po to, aby jeszcze bardziej zachęcić klienta swoim produktem lub wywołać u niego pozytywne reakcje. Każdy z nas kupując np. Telefon, czytał wiele komentarzy i opinii na jego temat. Ostatecznym wyborem był ten, który miał najwięcej opinii czy też, o którym najwięcej słyszał. Każdego dnia obracamy się wśród tej metody reklamowej. 

SP-Media Tworzenie stron www
SP-Media Tworzenie stron www

MARKETINGOWY PRZEWODNIK PRZEDSIĘBIORCY

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jakie sekrety skrywają się za sukcesem w dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu?

A może czujesz, że działania w social media to dla Ciebie nieznany i potencjalnie niewykorzystany obszar, który mógłby znacząco wpłynąć na rozwój Twojej firmy?

Nasz newsletter ma na celu odpowiedzieć na te pytania i dostarczyć Ci najświeższych, wartościowych informacji w tej dziedzinie.

Gdzie możemy spotkać się z marketingiem szeptanym? 

Wszystko zależy od osoby, firmy oraz zasięgu na danym portalu. Nie zostaniemy dobrze spostrzeżeni ani nie zdobędziemy dobrej opinii tam, gdzie nas prawie w ogóle nie ma. Wybierz jeden lub dwa docelowe miejsca, w których będziesz obecny na bieżąco. Miejsca opisane wyżej najlepiej sprawdzają się w większości firm, a co najważniejsze, możesz prowadzić takie działania samodzielnie.

SP-Media Tworzenie stron www

Rodzaje marketingu szeptanego

Większość z nas opiera decyzje na opiniach innych osób. Każda pozytywna opinia wzbudza w nas dobre nastawienie do produktu czy oferowanych usług przez daną firmę. Dzięki temu mamy większe zaufanie do jakości.

Kiedy udostępniasz opinie i komentarze swoich klientów w mediach społecznościowych, budujesz mocniejszy wizerunek. Dzięki temu będziesz lepiej postrzegany przez potencjalnych klientów.

To nic innego jak współpraca ze znanymi osobami. Takie osoby mają pozytywny wpływ na społeczność. Kiedy Influencer wyraża swoją opinię na temat twojego produktu, zainteresowanie nim gwałtownie wzrasta.

Wszelkiego rodzaju treści, które mają za zadanie dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Takim viralem mogą być różnego rodzaju grafiki, teksty oraz filmiki wideo.

Zalety Szeptania

Podsumowanie

Ta forma promocji jest jedną z najbardziej tradycyjnych i niewątpliwie skutecznych. Jeśli jeszcze nie próbowałeś takiej formy promocji dla swojej firmy, nadszedł czas, by to zrobić. Efekty mogą Cię bardzo pozytywnie zaskoczyć.

    Napisz do nas