4 powody, dlaczego potrzebujesz Google Moja Firma
Z pewnością wiele razy zdarzyło Ci się szukać jakiejś firmy po wpisaniu ją w Google. Tylko, czy jeśli ktoś wpisze nazwę Twojej firmy to uda mu się ją znaleźć? Sprawdź 4 powody, dlaczego potrzebujesz darmowego konta Google Moja Firma!
- Widoczność firmy.
- Zbiór najważniejszych informacji w jednym miejscu.
- Wizytówka zwiększa wiarygodność Twojej firmy w oczach klientów.
- Dokładna lokalizacja adresu, czyli Google Maps.
1. Widoczność firmy.
Wiesz ile razy mogła być taka sytuacja, że ktoś nie mógł twojego fanpage/sklepu na Facebooku, albo zrobił literówkę we wpisywaniu twojego adresu www i nie odnalazł Twojej firmy? Tego się nie dowiemy, ale zdecydowanie wiem jak temu zapobiec – konto Moja Firma na Google. Nawet po wpisaniu kluczowych słów związanych z Twoją firmą, każdy będzie mógł znaleźć w jednym miejscu najważniejsze informacje, jakie potrzebuje, odnośniki do Twoich stron, adresu, czy numeru telefonu.
2. Zbiór najważniejszych informacji w jednym miejscu.
Po wpisaniu nazwy Twojej firmy w wyszukiwarkę albo mapy Google, odbiorca będzie mógł dowiedzieć się takich informacji jak:
- adres firmy,
- numer telefonu,
- godziny otwarcia,
- adres URL do strony,
- zobaczyć zdjęcia Twojej firmy/produktów,
- listę oferowanych produktów lub usług,
- przeczytać opis firmy,
- sprawdzić cenę udostępnionych przez Ciebie produktów/usług,
Wszystko zależy od Ciebie jakie dane o swojej działalności udostępnisz. Sugeruję wypełnić możliwie wszystkie pola, aby klient nie musiał przeszukiwać wiele stron, by odnaleźć poszukiwane informacje. Często jeśli coś nie jest dostępne w jednym miejscu, konsument rezygnuje z dalszych poszukiwań, zwyczajnie szkoda mu tracić swój cenny czas, co zdecydowanie jest utratą dla Twojej firmy.
3. Wizytówka zwiększa wiarygodność Twojej firmy w oczach klientów.
Nie od dziś wiadomo, że szybciej udamy się do sklepu, czy fryzjera, którego poleciła nam nasza ulubiona koleżanka, albo sąsiadka, która zawsze chodzi z fryzurą jak z okładki najnowszego magazynu. Google udostępnia możliwość wyrażania własnych opinii o danym miejscu. To często dzięki nim klienci do nas przychodzą i decydują się, żeby skorzystać z naszych usług. Jeśli nie znamy firmy, a dużo osób napisze (najlepiej szczegółową) opinię, szybciej i chętniej się przekonamy do tej firmy. Chyba też tak macie, co? 🙂
4. Dokładna lokalizacja adresu, czyli Google Maps.
To jest funkcja, z której akurat osobiście najczęściej korzystam. Prowadzę aktywny tryb życia, często wyjeżdżam w nieznane mi miejsca i jeśli szukam, dajmy na to sklepu, kosmetyczki, czy dobrego jedzenia wpisuje w Google Maps co mnie interesuje i sprawdzam wyświetloną listę, a następnie wybieram najlepszą dla mnie opcję i robię wyznacz trasę. Jest to bardzo wygodne, intuicyjne, szybkie i konkretne. Jeśli twoja firma nie posiada konta w Google Moja firma, osoby z zewnątrz raczej do Ciebie nie trafią. Nie zamykaj się tylko na lokalnych klientów, którzy o twojej firmie wiedzą od znajomych z miasta.
! Pamiętaj, żeby podać dokładny adres, a najlepiej jeszcze w galerii zdjęć umieścić wejście do Twojego punktu.
Profil firmy w Google możesz założyć tutaj.
Wypełnij po kolei wszystkie kroki i pola, o jakie prosi Google. Jeśli coś jest dla Ciebie niejasne, odezwij się do nas. Chętnie pomożemy!
A jeśli już wiesz, jak to działa, może właśnie to jest ten moment, aby sprawdzić, czy wystawiłaś/eś już opinie swoim ulubionym sklepom, restauracjom, fryzjerom itp. Na pewno każdemu z nich przyda się wiarygodna miła opinia. 🙂
Jeszcze jeden ważny komunikat dla osób, które już posiadają profil w Google.
Przedsiębiorcy, uważajcie na oszustów. Google Moja Firma jest ZA DARMO!
Coraz częściej dochodzą do nas słuchy, że jakieś firmy oferują Wam konta firmowe na Google i musicie im opłacać miesięczną kwotę, aby utrzymać Waszą wizytówkę w internecie, potem zaczynają się schody. Nie możecie z nimi zerwać umów, bo wszystkie wasze opinie, zdjęcia, profil, który tworzyliście przez lata, zostanie skasowany, każdy pr ofil można odbudować, a rezygnując z umowy, możecie zaoszczędzić pieniądze i nie wspierać wyłudzaczy.