SP-Media Tworzenie stron www

4 e-marketingowe mity

Dziś przyjrzyjmy się mitom dotyczących promowania w Internecie.

Nie zawsze to, co popularne, wychodzi na naszą korzyść. To, co dzieje się w Internecie, nie zawsze jest spójne z życiem codziennym. I właśnie to chcemy udowodnić, prezentując 4 mity. Zostań na chwilę, aby się o tym przekonać.

  1. Zasięg = efekt
  2. Mniej na inwestycję początkową, dorzucę więcej jak zadziała
  3. Im więcej zasięgów tym lepiej. Wynajmowanie płatnych ( klakierów- wykupionych ludzi)  to dobre rozwiązanie
  4. Cała działalność musi skupić się na ofercie mojej firmy

„Zasięg = efekt”

„Nie liczy się ilość, tylko jakość”

Często spotykamy się z tzw. clickbaitowymi tytułami. Wyolbrzymione tytuły oraz sugestywne miniaturki zachęcają nas do kliknięcia w link. Szokujące tytuły mają na celu wzbudzić nasze zainteresowanie, abyśmy sprawdzili treść artykułu. I oto jest – „klik”. Zaskoczony? Nie zobaczyłeś tego, czego się spodziewałeś? Tytuł nie nawiązuje do treści artykułu? Właśnie tak często firmy zyskują na takich reklamach, zdobywając zasięgi. Dla nich liczy się ilość wyświetleń, a nie jakość. Zasięgi są ważne, ale powinny przekładać się na rzetelną wartość dla odbiorców. Dobry związek z odbiorcą opiera się nie na dużej liczbie wyświetleń z wieloma odrzutami, ale na jakości.

SP-Media Tworzenie stron www
SP-Media Tworzenie stron www

MARKETINGOWY PRZEWODNIK PRZEDSIĘBIORCY

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się jakie sekrety skrywają się za sukcesem w dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu?

A może czujesz, że działania w social media to dla Ciebie nieznany i potencjalnie niewykorzystany obszar, który mógłby znacząco wpłynąć na rozwój Twojej firmy?

Nasz newsletter ma na celu odpowiedzieć na te pytania i dostarczyć Ci najświeższych, wartościowych informacji w tej dziedzinie.

„Mniej na inwestycję początkową, dorzucę więcej jak zadziała”

„Mniej znaczy więcej”

To przysłowie w tym kontekście się nie sprawdza. Niektórzy przedsiębiorcy, zwłaszcza początkujący, myślą o zainwestowaniu tylko niewielkiej części budżetu „na próbę”. To jakbyś w ciągu dnia wypił tylko jedną kroplę wody, licząc, że nawodni cię tak samo jak cała butelka. Oczywiście, że nie. Podobnie jest z inwestycją – niewielki budżet na początek nie przyniesie wielu klientów ani wielu możliwości. Jeśli myślisz o takim planie, zastanów się jeszcze raz. Pamiętaj, mniej nie zawsze znaczy więcej.

„Im więcej zasięgów tym lepiej. Wynajmowanie płatnych klakierów to dobre rozwiązanie”

Zamiast skupiać się na największych zasięgach, warto budować relacje z użytkownikami, którzy naprawdę mają coś do powiedzenia na Twój temat. Co z tego, że masz tysiące pozytywnych opinii w internecie, jeśli w rzeczywistości masz ich tylko garstkę? Puste opinie, lajki i subskrypcje nie przyniosą Ci prawdziwej wartości. Lepiej mieć kilku prawdziwych klientów, którzy polecają Cię innym, niż setki bezwartościowych lajków czy komentarzy.

„Cała działalność musi skupić się na ofercie mojej firmy”

Czy kupiłbyś gazetę, która zawiera tylko reklamy? Możesz lubić przeglądać gazetki reklamowe, ale czy na pewno Cię one zainteresują? Istnieją firmy, które zalewają nas jedynie swoją ofertą, nie prezentując niczego nowego. Każdy potrzebuje odświeżenia. Ciągła monotonna oferta szybko się znudzi. Potrzebujesz różnorodności w swoich działaniach, aby przyciągnąć uwagę społeczności.

    Napisz do nas